Amenhotep_IV

Usuarios
  • Contenido

    88
  • Registrado

  • Última Visita

Mensajes publicados por Amenhotep_IV


  1. hace 19 minutos, Peuterey44 dijo:

    Me río de las probabilidades....comprados 2 Mega y los 2 de regalo..........25 camuflajes y algunas banderitas.

     

    Un colega que comenzó a jugar la semana pasada y está en Tier IV........de los 3 de regalo (uno en los lotes diarios): 30 días premium, 2500 carbón y el DD Sims (TIer VII). Claro que si, todo legal y sin trampa

     

    Me hacen más ilusión los Megacontenedores que al menos te dan 50 o 100 banderas

    A mi también, prefería cuando era un supercontenedor por cada Tier X.

    Eso lo hacen para enganchar a los nuevos, a los viejos jugadores ya no nos dan ni la hora...

    1

  2. hace 27 minutos, Txema dijo:

    39 tier X, más otros 12 de eventos. 30 días premium, 1200 doblones, 50k xp libre, algo de carbón y muchas banderas y camus. Y había algun contenedor gran regalo y mega regalo que habían dado. Así que debo de estar en la lista negra de Wargaming. En el verano abrí más de 35 épicos y tampoco me tocó ningún barco. Espero que tengáis más suerte.

     

    Como parte buena, que lo tienen claro para que les compré ningún container, viendo lo que me dan, ni loco.

    Estoy como tu, abrí 9 menos, pero el mismo resultado.... Que les den...

    0

  3. Lo de los siete días, supongo que será para que hoy no navegen mas que submarinos por estos mares digitales. Por lo que os leo, si pudierais, todos pillaríais hoy el submarino para probarlo y nadie los DDs y CAs. Supongo que así condiguen un poco de equilibrio...Que no quita que hagan muchas cosas mal los de WG, pero esa puede ser una explicación.

    1

  4. Gameplay Changes

    Updates to upgrades


    Some upgrades will be replaced with new ones: if you have any of these upgrades already mounted on your ships, they will be replaced with their new versions. Any upgrades in your Inventory that are removed from the game will be exchanged for their full cost in credits.

    In Update 0.9.1, old upgrades will be updated and some new ones will be added. We have also removed all type and tier restrictions for any special upgrades that improve the efficiency of ship consumables.

    Some upgrades will be replaced by new ones and removed from the game. In this case, the upgrades already mounted on the ships will be replaced by their new versions. Upgrades in the inventory will be exchanged for credits for their full value.

    Also, many of you have raised concerns about how some of the new upgrades may affect game balance. For example, the upgrade "Torpedo protection system (slot #5)" may be too effective against ships equipped with low-detectability torpedoes. During testing, we will closely monitor the impact of the upgrades on game balance and, if necessary, make additional changes.

    New and Modified Upgrades:
    ENHANCED COUNTERMEASURES (WORCESTER) (Slot #5)

    2.jpg

    icon 
    Extends the action time of the Surveillance Radar, Hydroacoustic Search, and Defensive AA Fire consumables.
    * Defensive AA Fire Work Time: +20%
    * Surveillance Radar Search Work Time: +20%
    * Hydroacoustic Search Work Time: +20%
    Cost:   5.000.000  ALG01uw.png  Credits


    SQUADRON'S CONSUMABLES MODIFICATION 1 (Slot #5)
    3.jpg
    icon
    Increases the action time of all consumables of a squadron
    * Squadron Consumables Action Time Multiplier: +50 %
    Cost:   5.000.000  ALG01uw.png  Credits
     

    MANOEUVRABILITY SYSTEM (Slot #2)
    1.jpg
    iconReduces the risk of incapacitation, and accelerates repairs, of the engine and steering gears
    * Steering Gears Critical Probability: -20%
    * Steering Gears Repair Time: -20%
    * Engine Critical Probability: -20%
    * Engine Repair Time: -20%
    Cost:   250.000  ALG01uw.png  Credits

    Torpedo Tubes Modification 1 (Slot #3)
    4.jpg
    OqgKHGb.png Improves efficiency of torpedoes and torpedo tubes.
    * Torpedo Tube Critical Probability: -40%
    * Torpedo Tube Rotation Speed: +20%
    * Torpedo Speed Multiplier: +5%
    Cost:   500,000  ALG01uw.png Credits
    Aerial Torpedoes Modification 1 (Slot #3)
    5.jpg
    NYzAUOl.png Improves efficiency of aerial torpedoes.
    * Planes Torpedo Speed Multiplier: +5%
    Cost:   500,000  ALG01uw.png Credits
     
    Torpedo Protection System (Slot #5)
     
    7.jpg
    fsERRUf.png Replaces the "Target Acquisition System Modification 1" and will give the following bonuses:
    Increases maximum acquisition range.
    * Guaranteed Torpedo Visibility Distance: 1.8 km ("Vigilance" skill will improve it)
    * Add +5% to ship's torpedo protection.
    Cost:   2.000.000  ALG01uw.png Credits
    Ship's Consumables Modification 1 (Slot #5)
     
    6.jpg
    KkqrEip.png Increases the action time of all consumables of a ship.
    * Ship Consumables Work Time Multiplier: +10%
    Cost:   2.000.000  ALG01uw.png Credits
     
    Auxiliary Armaments Modification 2  (Slot #6)
     
    8.jpg
    0a52JUs.png Upgrade will combine the "AA Guns Modification 2" and "Secondary Battery Modification 2" upgrades, which will be removed from the game.
    ‎Increases survivability of the secondary battery and AA mounts.
    * AA Near Continuous Damage: +15%
    * AA Outer Continuous Damage: +15%
    * Secondary Battery Shot Delay: -20%
    * Extra number of explosions produced by salvos from AA defences while the "Defensive AA fire" consumable is active: +2
    Cost:   3.000.000  ALG01uw.png Credits
    Upgrades Changes:

    Damage Control System Modification 1 (Slot #2)
     
    11.jpg
    VjkWpwn.png Reduces the risk of fire and flooding
    * Burn Probability: -5%
    * Flood Probability: -3%
    * Torpedo Protection: +2%
    Cost:   250,000  ALG01uw.png Credits
    Defensive AA Fire Modification 1 (Slot #2)
     
    9.jpg
    RoUOiVA.png Increases the action time of the Defensive AA Fire consumable. Available on Tier VIII–X ships.
    * Defensive AA Consumable Reload Multiplier: -10%
    * Defensive AA Consumable Work Time: +20%
    Cost:   1.250.000  ALG01uw.png Credits

    Main Battery Modification 2 (Slot #3)
     
    12.jpg
    z1AoS7y.pngRemoved penalty to main battery reload time.
    *  Main Battery Shot Delay: Removed: 0.0
    *  Main Battery Rotation Speed: +15%
    Cost:   500,000  ALG01uw.png Credits

     
    AA Guns Modification 1 (Slot #3)
     
    13.jpg
    2lZ2K7R.png Improves AA efficiency.
    Bonus to the number of explosions produced by salvos from AA defences replaced by a -20% reduction to Priority AA Sector preparation time.
    *  Priority Sector Cooldown Multiplier: -20%
    Cost:   500,000  ALG01uw.png Credits
    Special Upgrades:
    14.jpg
    For all special upgrades, the restrictions on installation by class and tier of ships have been removed.
    3

  5. hace 21 minutos, xabizalla96 dijo:

    Entonces es mio fallo, tal vez era cuando hacían las campañas? (Igual ni eso, mi cerebro esta cada día peor XD)

     

    g2g323g2.jpg.a398a9b3b87beac32ec61deee96

     

    Según esta imagen los booster de pago por lógica serán, el primero lo pone hay 6000 doblones, el segundo 8000 y el tercero 10000, por no hablar del hecho de lo que pone hay, quien compre el primer booster el vez de el primer día al de una semana por matemática pura ganará un 25% menos de puntos al final, pagando exactamente lo mismo que el que lo compre el primer dia

     

    Ya dice Dasha en el video, no esperar para usar el "boost"....

    0